Grincsfa készítés házilag

Miből készül a grincsfa? Íme a válasz.

Az idei évben is nagy sláger a virágboltokban a grincsfa. A grincsfa örökzöldekből, főleg zanótból készített stilizált karácsonyfa.

Ennek házi elkészítése azért nem olyan egyszerű már csak azért sem, mert a hozzávaló zanótot beszerzése is elég nagy kihívást jelent.
Grincsfa hozzávalók

“Nem szükséges megvenni hozzá a zanótot, zsurlót, készíthetjük leyland ciprus vagy tuja ágakból vagy esetleg kis méretű földlabdás örökzöld növényből. Kunkorodó végével vidám látványt nyújt, tehetjük ablakba, ajtó mellé dekorációnak, de még a karácsonyfánkat is helyettesíthetjük vele.” – javasolja a Kövirózsa Dekor.

“Könnyűbeton virágcserepet használtam alapnak, amit megtöltöttem homokkal. Ebbe helyeztem a leyland ciprus ágakat, amelyeket ezüst színű madzag segítségével hajlítottam görbére. Termésekkel és beton díszekkel dekoráltam. A lehajló végére karácsonyfa díszt helyeztem.” – tette hozzá a szakember.


Cikkünk ITT folytatódik - íme néhány ötlet az elkészítéshez